Stimate administrator, 
 
Traversam vremuri cat se poate de instabile economice! Contractele pe care le incheiati acum stau la baza reusitei dvs. in afaceri! De aceea legalitatea acestora, dar si atentia cu care le intocmiti, pentru a va proteja buzunarul – azi sunt vitale! 
 
In plus, conform unui raport publicat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor  - Romania se afla pe locul 3 in topul tarilor cu cele mai multe amenzi din 2018 si pana in prezent,  cuantumul amenzilor depasind 750.000 EURO!
 
Doar in acest an Autoritatea de Supraveghere a acordat 26 amenzi pentru incalcarea GDPR, in cuantum total de peste 54.000 EURO.
 
Pentru a veni in sprijinul  dvs., specialistii Rentrop&Straton v-au pregatit un pachet compus din 3 lucrari care asigura:
  • legalitatea actiunilor dvs.
  • viteza si corectitudinea deciziilor
  • profitabilitatea, economia de timp, energie si bani
 

1. 202 modele de documente pentru anul 2022


Lucrarea special conceputa pentru:
  • Specialistii din sfera juridica (practician al dreptului, debutant in domeniul juridic, avocat sau consilier juridic)
  • Economistii responsabili de contractele firmei
  • Oamenii de afaceri preocupati de cresterea profitului si de scaderea costurilor afacerii personale
Concret, ce castigati utilizand documentele din lucrare Modelele de contracte si acte cuprinse in noua lucrare va sigura:
  • cunoasterea arhitecturii corecte si avantajoase a contractelor (clauzele care sa elimine toate posibilele situatii cu caracter exploziv si sa valorifice toate oportunitatile de succes pentru afacerea dvs.)
  • eficienta contractului (sa va slujeasca interesele, sa va aduca bani, sa va fereasca de pierderi banesti)
  • legalitatea contractului/actului (sa fie perfect legal, pentru a va feri de rigorile legii)
 
IMPORTANT!
Contractul are caracter de lege (cf. art. 1270 alin. (1) din Codul civil) si guverneaza absolut tot ce se intampla intre cele doua parti contractante! De aceea, la incheierea lui este vital sa stipulati din capul locului, clauze contractuale inteligent intocmite, utile si salvatoare in situatii limita (atat pentru clientul dvs., in cazul in care-l reprezentati juridic, cat si pentru dvs., daca sunteti omul de afaceri implicat in calitate de parte contractanta).
 
Astfel capatati acces facil la toate acestea, cu doar 1 singur click! Informatia specializata din lucrare va asigura:
  • legalitatea actiunilor dvs.
  • viteza si corectitudinea deciziilor
  • profitabilitatea, economia de timp, energie si bani!
Lucrarea 202 modele de documente pentru anul 2022 - contracte si acte comerciale in conformitate cu noul Cod civil si GDPR (disponibila acum pe suport stick) va pune la dispozitie:
  • modele de contracte civile si comerciale, precum si acte juridice vitale in activitatea dvs., utile in diverse situatii frecvent intalnite;
  • modele completate cu clauze acoperitoare pentru clientii dvs., prevederi si mentiuni importante;
  • explicatii, comentarii si sfaturi privind aspectele demne de luat in consideratie la intocmirea contractului;
  • modele usor editabile astfel incat si cel mai laborios si mai sofisticat contract sa poata fi gata in 5 minute;
Lucrarea a fost gandita si realizata ca ghid practic, facil de utilizat, eficient!
Aici gasiti tot ce aveti nevoie:
  1. Acte de dreptul munciii;
  2. Acte Asociatii Cluburi si Federatii;
  3. Acte Fundatii;
  4. Acte societati;
  5. Contracte interne;
  6. Contracte internationale.
Lucrati intotdeauna profesionist, concentrat pe obiectivele dvs.:
  • castigul clientului dvs., dar si al dvs.!
  • contracte avantajoase pentru firma dvs.
  • profitul afacerii dvs., reducerea costurilor, afaceri avantajoase!
 
Precizare importanta!
Contractele si actele comerciale din lucrare sunt in deplina conformitate cu Noul Cod Civil si cu Regulamentul General privind Protectia Datelor Personale (GDPR).

Abaterile de la masurile legislative legate de GDPR se pedepsesc cu amenzi de pana la 4% din cifra de afaceri anuala sau 20.000.000 de euro (alegandu-se suma mai mare, in functie de abatere)!


2. Kit de urgenta GDPR

 
De ce ati avea nevoie neaparata de Kitul de urgenta GDPR? 
Va ajuta, in regim de maxima urgenta, sa:
  • puneti bazele sistemului de protectie a datelor personale in firma dvs.
  • economisiti timp si energie pentru transpunerea legislatiei stufoase si greoaie in masuri concrete, perfect legale, de protectie
  • va prezentati exemplar la controlul reprezentantilor ANSPDCP
  • evitati amenzi care v-ar putea duce la intreruperea activitatii sau chiar faliment
  • economisiti sume importante de bani!
 
Luati masuri imediate! Comandati Kitul de urgenta GDPR! Puneti baze sigure, perfect legale, activitatilor din firma dvs.! Rapid, simplu, eficient! Alegeti sa va salvati!
 
Kitul va pune la dispozitie formulare esentiale, adaptabile oricarui tip de organizatie.
 
Pentru zona de Offline: 
  • Documente legate de relatia cu angajatii:
  • Nota de informare 
  • Acordul de confidentialitate
  • Reguli de modificare in Regulamentul Intern
  • Modificari in fisa postului
Va ajuta sa pastrati o relatie echidistanta cu angajatii dvs., sa evitati conflicte si chiar litigii de munca generate de incalcarea legislatiei privind regimul datelor personale.  
 
Documente ce pun bazele unor politici si proceduri clare referitoare la protectia datelor cu caracter personal:
  1. Politica generala de confidentialitate 
  2. Politica raportare si tratare a incidentelor de securitate
  3. Politica de retinere si stergere date
  4. Procedura de raspuns la drepturile persoanelor vizate
  5. Procedura de arhivare documente
 
Elimina riscul aparitiei unor incidente generatoare de incalcari legislative urmate de amenzi consistente. Cine are nevoie de ele? 
  1. Instructiuni pentru o supraveghere video legala, dar eficienta:
  2. Politica de supraveghere video
  3. Stickere CCTV supraveghere VIDEO
 
In mediul online va puteti folosi de instrumente precum:
  1. Politica de confidentialitate website
  2. Politica de cookies
  3. Newsletter
Acestea va ajuta sa va pastrati clientii, sa-i faceti sa se simta in siguranta in relatia cu dvs.!
 


3. Manual de proceduri GDPR


Manualul de proceduri GDPR este UNICUL ghid practic dedicat intocmirii si redactarii imediate, in mod perfect legal, a celor mai importante proceduri GDPR care stau la baza implementarii corecte, conform cerintelor UE,  a sistemului de protectie a datelor personale in firma dvs. 
 
Acesta va asigura:
  • protectia firmei in cazul controalelor pe teme de GDPR
  • o echipa de angajati ce se bucura de protectia datelor personale 
  • clienti multumiti de felul in care datele lor personale sunt protejate - garantia unei colaborari profitabile.
 
Manual de proceduri GDPR va ajuta acum sa: 
  • respectati legea in vigoare
  • sa economisiti timp in rezolvarea problemelor pe teme de GDPR
  • sa implementati corect propriul sistem GDPR
  • sa puteti prezenta, la orice control, documente GDPR perfect intocmite, in conformitate cu legislatia in vigoare
  • sa salvati bani, evitand amenzi destabilizatoare pentru economia firmei dvs.!
 
Cele 7 proceduri va ajuta la implementarea rapida, corecta si fara batai de cap a Regulamentului European privind Protectia Datelor cu caracter personal.
 
Beneficiati acum de informatii clare, explicite, privind alcatuirea procedurilor GDPR specifice activitatilor desfasurate in firma dvs. Cu ajutorul lor puteti simplifica si securiza procesul de implementare a sistemului GDPR cerut de lege.
 
In lucrare gasiti:
  1. Procedura de raspuns la drepturile persoanelor vizate
  2. Procedura de obtinere/revocare consimtamant
  3. Procedura raportare si tratare incidente de securitate
  4. Procedura generala de monitorizare
  5. Procedura de arhivare si nomenclator arhivistic
  6. Procedura de cartografiere a datelor cu caracter personal
  7. Procedura de analiza a interesului legitim 
 
BONUS: Primiti 2 documente extrem de importante pentru orice firma care are angajati, dar si clienti. Cele 2 documente va usureaza munca pe care o depuneti pentru implementarea regulamentului:
  • Registrul de evidenta a prelucrarilor datelor
  • Evaluarea de impact privind protectia datelor cu caracter personal in conformitate cu decizia ANSPDCP nr. 174/2018

 
Cu ajutorul modelelor editabile de proceduri, a explicatiilor, a atentionarilor si a sfaturilor specialistilor va asigurati ca:
  • respectati intocmai legislatia in vigoare
  • munciti usor si eficient
  • creati un mediu de lucru legal pentru angajatii dvs., evitand conflictele/litigiile de munca
  • asigurati clientilor dvs. protectia legala a datelor personale.


Gandite si realizate special pentru a va ajuta sa obtineti rapid, usor si sigur, contracte perfect legale si pentru o implementare eficienta a Regulamentului 769/2016, cele trei lucrari:
va ajuta sa respectati legea in vigoare
va securizeaza actiunile specifice, conform reglementarilor in vigoare
va scuteste de amenzi ce va pot destabiliza firma
va economiseste timpul si banii
va simplifica munca
alunga stresul aplicarii corecte a legislatiei.

Profitati de pachetul Back to Office format din cele trei lucrari la un pret special, de doar 320 lei + 5% TVA,
cu 50% REDUCERE fata de pretul cumulat al acestora de 640 lei + 5% TVA


 
Grabiti-va! Stocurile sunt limitate!
 
Iulia Stroe, 
Manager produs, 
Divizia Editoriala GDPR 
Rentrop &Straton

GARANTIE 100%
Nu este nicio problema daca va razganditi asupra achizitiei dvs.!
Primiti toti banii inapoi!

Garantie 100%

Aveti la dispozitie o perioada de 30 de zile in care puteti solicita oricand restituirea sumei achitate.

In cazul in care ati achizitionat un produs fizic, va rugam sa il expediati pe adresa Rentrop & Straton, Bd. Basarabia nr. 256, Incinta Faur, sector 3, Bucuresti. Avem doar rugamintea sa suportati taxa de transport. In cazul unui serviciu sau produs online, e suficient sa ne comunicati intentia dvs. de a apela la garantie, prin e-mail (rs@rs.ro) sau telefonic (021-209.45.45). Banii va vor fi restituiti cu promptitudine fie direct in cont, fie prin mandat postal.

Produsele in format stick/CD functioneaza pe sistemele de operare Windows XP SP2, Windows Vista, Windows 7, 8 si 10. Cerintele hardware: 512 MB RAM, 300 MB HDD. In cazul produselor de tip abonament, pentru a vizualiza informatia actualizata la zi este necesara o conexiune la internet in timpul utilizarii.

Formular de comanda

Rentrop & Straton da unda verde LIVRARII GRATUITE!
Cumparati de 247 Lei si livrarea este gratuita!
Doar in luna septembrie costurile cu ambalarea si expeditia sunt suportate integral de Rentrop&Straton - Grup de Editura si Consultanta in Afaceri pentru comenzi mai mari de 247 RON. Produsul va ajunge la locatia precizata de dvs. prin posta sau curier.

Bifati produsele dorite:



Va rugam completati

* Campurile marcate cu steluta sunt obligatorii!
Nume*
Prenume*
Telefon  
Telefonul este necesar pentru contactarea dvs. de catre firma de curierat in vederea livrarii produsului comandat.
E-mail*
Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.

termenii si conditiile site-ului!

Produsele achizitionate pot fi vizualizate si online, folosind platforma RS Online, unica in Romania. Veti putea sa va logati imediat ce plata produsului este confirmata in contul nostru.
www.RSonline.ro
* Pentru produsele in format digital, la cererea clientilor, Rentrop&Straton a decis sa ofere posibilitatea utilizarii produselor pe 3 computere diferite.